2013. március 2., szombat

~18~

Sziasztok!Mindjárt jön a mindentmegváltoztató rész, kiderül, hogy happy end lesz e a vége a sztorinak.Remélem várjátok már!Ebbe a részbe nem igazán tudtam mit írni, ezért unalmas lett és rövid.Sajnálom..DE a következő kárpótolni fog!;).Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



..öt nappal később...

Kedves Naplóm!

Az elmúlt napok nagyon eseménytelenek voltak, Louval még mindig nem találkoztam, pont ma egy hete, a legszebb az egészben az, hogy még telefonon is csak kétszer beszéltünk.Üresnek érzem magam nélküle, borzalmas, de holnap végre találkozunk, vagyis azt ígérte..Már nem tudom mit higgyek, bízom benne, azzal nincs gond, tudom hogy szeret..vagy talán mégse..Lehet, hogy titkol valamit de ha megcsalt volna akkor azt a srácok elmondták volna..Komolyan, ha nem öntünk tiszta vizet a pohárba és nem mondja el mit miért csinál én be fogok golyózni!
Tom nagyon jó arc, próbál felvidítani Laurával együtt, ma este bulizni voltunk, hát nem igazán úgy sült el ahogy ők azt gondolták.Nem lett jobb kedvem, bár egy időre elfelejtettem hogy miért is vagyok szomorú.Hát igen, talán több alkoholt fogyasztottam mint amennyit kellett volna, így elég sokáig rosszul voltam és feküdtem,talán akkor egy kicsit kialudtam magam.Jaj, hát igen napok óta csak pár órát alszom, egyszerűen nem tudok, folyamatosan kattog az agyam.
Emilyt már az őrületbe kergettem szerintem, mert nem veszem fel neki a telefont, sőt senkivel nem akarok beszélni, talán ha Louis hívna felvenném..Vagy mégse.Annyira ki vagyok rá akadva, nem értem miért élvezi azt, hogy az őrületbe kerget?!De ha tovább folytatja ezt a 'nem beszélek a barátnőmmel' viselkedését, akkor kénytelen leszek új ruhatárat beszerezni, mert a fagyis dobozok már tornyosulnak az ágyam mellett.Sajnos nem vagyok az a fajta akin ez az édességmennyiség nem látszódik meg, biztos vagyok benne hogy már felszedtem minimum öt kilót.Remek,olyan leszek mint egy viziló!Az a legviccesebb az egészben, hogy most ez a legkisebb problémám, nem érdekel ha nem férek bele a legszebb ruhámba!
Annyira ragaszkodok hozzá, sosem szerettem még ennyire senkit mint őt, az a gondolat hogy elveszítem, hogy egy másik lánnyal van sírásra kényszerít.Úgy érzem nem tudnék mást szeretni csakis Őt..

2 megjegyzés: