2013. február 25., hétfő

~17~

Sziasztok!A blog összesen 20 fejezetből fog állni, ami aztjelenti, hogy már a vége fele vagyunk.Remélem tetszett mindenkinek a Louisos rész, szerintem a hosszával nincs semmi baj a minősége meg..hát..:'DDNagyon fájó, hogy a nézettség csökken..ezt a három fejezetet birjátok ki, kérlek.. Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



Kedves Naplóm!

Arra számítottam hogy Louis mellett ébredek, de otthon a saját ágyamban keltem fél hétkor.Elvégeztem a reggeli előkészületeket majd a stúdióba indultam, pár perc erejéig összetalálkoztam Laurával dumáltunk egy kicsit,büszkén számoltam be neki a kis szabadságomról.Beavatott hogy mik történtek a napokban, meglepett hogy egy gyakornok is van köztünk.Odamentem és bemutatkoztam az új srácnak, meglepően kedves és szimpatikus volt felajánlottam hogy majd meló után körbevezetem, hisz ez az elő napja itt.Elkezdtünk dolgozni, imádom hogy itt pörög az élet,Tom csak ült és figyelmesen kémlelt minket, nem tetszett hogy nem szólt bele a dolgok menetébe.Majd beszélek vele erről is.Minden a fejetetejére állt mert valaki elírt valamit és ki se látszottunk a munkából, szerencsére jó csapat vagyunk és hamar megoldjuk az ilyen kisiklásokat.A főnök kettőre jött amit teljesen elfelejtett mindenki, így nagy meglepetésként ért, mikor belépett.Nevetségesen nézhettünk ki; megdöbbent arc, ajtóra irányított tekintett.
A fárasztó megbeszélés után, az új fiút ígéretem szerint körbevezettem, jól elbeszélgettünk a kis körút alatt.Sok mindent megtudtam róla, például a szülei kiakadtak mikor tényként közölte velük, hogy Londonba utazik egy fotós gyakornoki állás miatt.Ügyvédnek, vagy komoly szakmára szánták a kicsi fiacskájukat.Hm ez pech.Meglepett,. hogy még a barátnőjét is otthagyta az utazás miatt, nagyon komolyan veszi, ez egyben jó és rossz is.Az ismerkedésünk addig tartott, amíg el nem értünk a házamig, ott elváltak útjaink, de nem sok időre, hisz holnap a stúdióba találkozunk ismét.
Amint beléptem a lakásba, rávetettem magam a kanapéra és feküdtem egy darabig, meg se bírtam mozdulni.Előhalásztam a mobilom és felhívtam Louist, de kinyomott.Először nem értettem miért, majd megnyugtattam magam azzal, hogy még biztos próbán van és nincs ideje telefonálni.Átöltöztem majd csináltam egy kis kultúrát a kanapén azután lehoztam a laptopom és bekapcsoltam a TV-t.Megnéztem az e-mailjaimet, majd Skypeon csetelni kezdtem pár régi barátommal, köztük Emilyvel is.Elmondtam neki hogy mi történt ma, mire ő is mesélni kezdett, jó volt hallani hogy neki remek napja volt.Később megint megpróbáltam felhívni a barátomat, sikerült is hisz nem nyomott ki.Elég durva hangnembe közölte velem, hogy miért nem bírom megérteni hogy nem tudja felvenni a rohadt telefonját és ne hívkáljam, ha lesz ideje majd megcsörget.Ezek után, könnyes szemmel nyomtam ki a hívást, majd rosszkedvűen folytattam a laptopom nyomkodását.

3 megjegyzés:

  1. Jaj ne már:( Ez nem jó így;egyrészt mert mindjárt vége, másrészt mert "rosszban" vannak :\ Egyébként már várom a következő részt nagy izgalommal, hogy mi lesz :) xx <3

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. huu hát jo is hogy vége lesz mert ez aaa borzasztó.:|| az olvasoim is elpártoltak tőlem.:cc<3

    VálaszTörlés