2013. február 20., szerda

'Louis szemszöge' +1

Sziasztok!Ez lenne a kis extra rész, örülnék neki ha mondanátok róla véleményt, hogy mennyire basztam el, elég fura egy fiú szemszögéből írni.Szerintem elég hosszú lett.A sok szóismétléstől már én is kiakadtam...sajnálom.A vége egy kicsit...majd meglátjátok.;) Jó olvasást!
Puszi,Wiwi.xoxo



'Louis szemszöge'


-Harry segíts már az Isten szerelmére!-szóltam a barátomnak mikor a kocsiból emeltem ki a nehéz .
-Jaj ne már hogy nem bírsz el egy TV-t.-pimaszkodott.
-Tessék,drágám.-adtam a kezébe a becsomagolt plazma TV-t.
-Hu basszus.-kapott a derekához mikor letette a földre.
Csak egy győztes mosollyal az arcomon bámultam rá, majd hagytam hogy egyedül cipekedjen, még az ajtót is rácsuktam, de azt csak véletlenül.Miután a nagyszájú barátom becipelte a nem rég vásárolt műszaki cikket,kidőlt a kanapén, majd erőt vett magán és a segítségemmel felvittük a hálószobába.Komolyan ennek az idiótának a következő ötlete az lesz, hogy szereljünk a laptopjának asztalt a fürdőkád felé.Ezt megtartom magamnak, mert még a végén a gúnyolódásomból egy újabb elpazarolt délután lesz.
Megkönnyebbülten ültem az Xbox előtt és játszottam Harryvel mikor megszólalt a mobilom,Hanna hívott.
-Szia kicsim!-vettem fel a telefont.
-Hello!-hallottam a hangján hogy mosolyog.
-Figyelj, itt van Emily nem érsz ma rá, örülnék neki ha találkoznátok.
-De ráérek, csak Hazzánál vagyok, gyertek ide SMS-be küldöm a címet!
-Köszönöm, imádlak!
-Én is édes!-majd letette a telefont.
Bepötyögtem Styles címét, majd elküldtem.Felvázoltam a haveromnak hogy mi lesz de nem igazán izgatta magát, folytatta tovább a játékot, míg én idegesen járkáltam fel-alá a lakásban.Mi van ha nem tetszem a barátnőjének?A csajok hallgatnak a legjobb barátnőjükre nem?Mi lesz ha lebeszéli rólam?
-Ülj már le!-szólt rám Hazza.
Sóhajtottam egyet, majd letelepedtem a kanapéra és bekapcsoltam a hifit, gondoltam egy kis zene eltereli a gondolataimat.Így is lett, beszélgetni kezdtünk a legjobb spanommal mikor valaki tekintetét éreztem magamon, oldalra fordultam és Hanna állt ott egy félénknek tűnő lánnyal.
-Sziasztok!-szólalt meg mosolyogva a lány.
-Hello!-köszöntük egyszerre Hazzával, miközben a barátnőm a nyakamba ugrott, majd a banda társamat is üdvözölte.
-Üdv, már sokat hallottam rólad!-lépett oda feltehetően Emily.
-Én rólad.-kacsintottam majd megöleltem, ahogy észleltem kicsit meglepte a közvetlenségem.
Leültünk az ebédlőbe, majd ismerkedtünk egy kicsit, nagyon jó arc a csaj, már értem miért legjobb barátnők.Szinte befejezik egymás mondatait, tudják mikor mire gondol a másik, ez lenyűgöző de egyben ijesztő is!Láttam hogy Em kicsit még mindig zavarban van, ezért elküldtem Harolddal hogy mutassa meg neki a házat, én pedig elmentem valami kaját csinálni.Gondoltam Hanna addig ellesz magának.
Mikor ki mentem megmondani a társaságnak hogy a spagetti nem túl ehető, a barátnőmet pillantottam meg, amint Dasty-val játszik.Nagyon édesek voltak, de sajnos megfordult és elhesegette a cicát, amint meghallotta Hazza kuncogását.
-A kaja odaégett.-vallottam be mikor bementünk a konyhába.
-Érzem.-röhögött Emily majd kinyitott egy ablakot.
-Na nem baj, nekünk úgyis mennünk kel.-mosolygott Hanna, majd elbúcsúztak és már le is léptek.
Nem sokkal később én is hazamentem, otthon már csak  rendetraktam és mentem aludni, hisz holnap hosszú napunk lesz, próba..


Reggel úgy keltem mint akit fejen vágtak.Elmentem zuhanyozni, majd embert faragtam magamból és felöltöztem kis híján elkéstem de még időben (ugyan utolsóként) befutottam.Kezdetét vette az unalmas próba, még mindig holdkórosak voltunk, így érdekesen kezdődött a nap.Például; Zayn elfelejtette hogy ő jön ment a zene, mi pedig álltunk és néztünk egymásra.Gondoltam ez pár óra múlva tök vicces lesz, de még most se röhögök rajta.A menedzsment már tépte a haját, mivel használhatatlanok voltunk, de egy kis idő múlva már egész jól ment minden.
-Zayn ne legyél már hülye!-röhögtem mikor Harry telójával fényképezgette magát.
-Most miért?Legyen már valami jó is benne.-kacsintott majd maga mellé rántott.
Készítettünk pár idióta képet magunkról a mobillal, majd visszatettük a helyére mert már vészesen közel volt a kis göndör barátunk.Kajáért ment, amolyan reggeliért megjegyzem, fél tizenkettőkor, úgyhogy inkább ebéd.Niall nem bírta befogni a száját és csak azt hallgattuk hogy ő milyen éhes, már nem evett tíz órája.Idiótákkal vagyok körülvéve de ezt eddig is tudtam.
Mikor végre elszabadultunk semmihez nem volt kedvem, de Harry meggyőzött így vele mentem bulizni.Hazamentünk és elkészültünk, negyed tizenegykorra volt megbeszélve a találkozó így bőven volt időm.Írtam egy SMS-t Hannának,de miután elküldtem rájöttem hogy felesleges volt, hisz már alszanak, holnap gondolom korán kelnek mivel Emily megy vissza Magyarországra.Amíg ezen merengtem, odaértem a megbeszélt helyre, kiszálltam a kocsiból már a barátom ott volt, rám várt.
-Hé bocs hogy késtem.-mentegetőztem.
-Nem para, én is most jöttem.
-Kik jönnek még?-érdeklődtem.
-Pár haverom, ismered őket, de gyere menjünk, ott vannak!-mutatott jobbra.
Követtem.Igaza volt, velük már tényleg találkoztam nagyon nagy parti arcok, velük nem lehet unatkozni.
Berobogtunk a szórakozóhelyre és egyik ital követte a másikat ezzel az időérzékünk is elveszett.A nagy táncolás közepette hívott kel Liam hogy három órakor, hogy miért nem vagyok otthon.Először azon voltam fennakadva, hogy honnan tudja, hogy nem vagyok otthon, másodszor pedig az idő hallatán rögvest kijózanodtam.Gyorsan megkerestem Hazzát, hogy mennünk kel, mivel holnap azaz ma is próba van.Hoppá.



Kinyitottam az egyik szemem, majd a másikat is majd felfedeztem hogy ismeretlen helyen vagyok.Felültem az ágyba és körbe néztem és Harryt pillantottam meg magam mellett.Annyira csak nem voltunk részegek...hát nem is, mert Liam jött be az ajtón.
-Jó hogy felkeltél már.-kezdte haragosan.
-Mi történt?-sóhajtottam.
-Buliztatok.-adott konkrét választ, majd folytatta- De még semmi, mert időben vagyunk!
-Időben?Mégis hova megyünk?-értetlenkedtem.
-Hát a próbára,megkértem Pault, hogy egy órával később kezdjünk.
-Mennyi az idő?
-Mindjárt fél tíz, tízre kel ott lenni.Igyekezz!
Li kiment én pedig visszadőltem az ágyba, majd az hálótársamat kezdtem ébresztgetni,először sikertelenül, majd egyszerűen lelöktem az ágyról.
-Te mit csinálsz?-nyöszörgött a földön fekvő barátom.
-Fel akarlak kelteni és nézd, sikerült.-vigyorogtam.
Ez feldobta a napom, majd azzal a cuccal amit Liam hozott nekem, bementem a fürdőbe és rendbe tettem magam, reméltem hogy Haz is ugyanígy tesz.
A próba abból állt, hogy a stylist és Zayn veszekednek, mivel ő nem hajlandó olyan öltözetben megjelenni amit Tori kiválasztott.A fejem megfájdult a vitájuktól, de elismerésem a csajnak, én már hozzávágtam volna az összes olyan dolgot ami nem tetszik neki.Paul erre jött be és inkább elengedett minket, mert neki is ezt kellett volna hallgatnia.Megértem.
Felhívtam Hannát és megkérdeztem hogy nem e jön át, természetesen igennel válaszolt.Kicsit készültem, rendeltem kaját mire ideér, és a saját ábrázatomon is javítottam egy kicsit.Újra megcsináltam a hajam és átöltöztem majd megterítettem az asztalt.A hangulat kedvéért még egy gyertyát is tettem az  asztal közepére.
Kopogást hallottam, tudtam hogy a barátnőm az, így mosolyogva nyitottam ajtót, majd lepakolt és megcsókolt.
-Na mit csinálunk?-kérdezte.
-Hát..először eszünk.-mondtam röhögve.
-És utána?-kíváncsiskodott tovább.
-Majd meglátod!-villantottam egy perverz vigyort,majd behúztam a konyhába.
-Nahát te aztán kitettél magadért.-ölelt meg.
Evés közbe sokat beszélgettünk arról, hogy mit csináltak a barátnőjével amíg itt volt.Elmesélte az aquaparkos kalandjukat, amiből leszűrtem, hogy a jövőre néztem nem származik semmi jó abból, hogyha összeengedem ezt a két csajt.
-Amúgy ugye nem volt baj, hogy kínait ettünk?
-Nem, nagyon szeretem.-válaszolt.
Betelepedtünk a nappaliba egy kicsit filmezni, mivel ráhagytam a filmválasztást, így egy nyálas romantikus vígjátékot indított el mire visszatértem a popcornnal.
-Muszáj ezt?-kérdeztem, majd bevetettem a  kiskutya szemeket.
-Aha.-nézett ugyanígy.
Sóhajtottam egyet, azaz beletörődtem a sorsomba és a képernyőre tapasztottam a szemem.Halál unalmas volt,nem tudtam mit csinálni így elég gyakran járkáltam.Most épp kóláért jöttem ki, de Hanna is követett.
-Csak nem unod a filmet?Pedig ép akcióznak.-nevettem.
-Nem unom, csak veled jobb tölteni az időt és ha már itt tartunk jobb csinálni mint nézni.-kacérkodott.
Hangos röhögésbe kezdtem az iménti mondata hallatán, de nem hagyta sokáig mivel ajkaival letámadta az enyémeket.Rövid csókcsata után feltettem az asztalra és így folytattuk.
-Gyere, menjünk vissza nézni a filmet.-váltam el tőle, mire egy értetlen pillantást kaptam, biztos arra várt, hogy rávetem magam.
Visszamentünk és elhelyezkedtünk a kanapén.Mikor végignéztük a filmet még beszélgettünk egy kicsit, elmondta, hogy holnap már mennie kel dolgozni és nagyon sok munkája lesz.Elmeséltem neki én is, hogy mik történtek a próbán, mikor megcsörrent a telefonja, a legjobb barátnője, Em hívta hogy nincs semmi baja már otthon van.



2 megjegyzés:

  1. Imádtam,de ez nem meglepő *-* Gyorsan kövit xx Mondjuk úgy holnap :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira imálak,mert mindig irsz és olyan jo olvasni:)jo oké ledumáltuk..holnap ujrész ha lesz 13-4tetszik.xoxo

    VálaszTörlés