2013. február 15., péntek

~16~

Sziasztok!Jó oké nem érdekel már.. Akkor ez után a fejezet után jön a Louis szemszöge rész, persze csak akkor ha lesz érdeklődő.Örülnék egy kicsit több olvasónak! Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



Kedves Naplóm!

Kicsit szomorkásan indult a nap, mert tudtam hogy ma hazamegy de nem akartam már reggel elrontani a hangulatot, így vigyorogtam.Lementünk enni, majd megbeszéltünk, hogy elmegyünk egy kicsit shoppingolni mielőtt haza megy.Felöltöztünk, majd hívtunk egy taxit és a közeli plázához mentünk.Vigyorogva emeltem fel minden ízléstelen darabot a barátnőmnek ajánlgatva.Tudom hogy neki minden jól áll,tehát ha egy lepedőbe indulna el valahova,akkor is mesésen nézne ki.Nem vettünk sok mindent hisz a poggyásza így is elég nehéz.Beültünk egy jegeskávéra a házunkhoz közeli presszóba és beszélgettünk egy keveset és már indulnunk is kellett, hisz nem lenne jó ha a Magyarországra induló gép itt hagyná Emilyt.Annyira jó volt ez a pár nap és annak is örülök hogy a barátnőm és Louis szimpatizálnak, igazából nem gondoltam hogy utálni fogják egymást, de akkor is.Kikértem Em véleményét a pasimról és csupa jó dolgot mondott róla, jól esett ezt hallani tőle.Leintettünk egy taxit, majd beletuszkoltuk a csomagtartóba a bőröndöt és már indulóban is voltunk a reptér felé, próbáltam nem arra gondolni, hogy megint itt hagy és kitudja meddig nem látjuk egymást.Láttam rajta, hogy erősnek akarja mutatni magát, hisz tudja hogyha elsírja magát akkor együtt fogunk pityeregni az utca közepén.Még volt fél óra az indulásig, a csomagjai már a repülőben voltak, mi pedig búcsúzkodtunk.Megígérte, hogy amint tud megint eljön ide Londonba, de szerinte jobb lenne ha én mennék vissza, hát meggondolom, de csakis miatta!Egy női hang figyelmeztette a Magyarországra menőket, hogy ideje beszállni, na akkor már patakokban folytak a könnyeim.Muszáj volt elengednem, hisz akkor ténylegesen lekésni a járatot, még utoljára jól megöleltem adtam neki egy puszit és elindult.
Szomorúan hazasétáltam és egy kicsit pakolásztam próbáltam elterelni a gondolataimat.Este fele Louis hívott fel, hogy nincs e kedvem átmenni hozzá.Hát persze hogy volt!Összeszedtem magam, majd elindultam, szerencsére nem lakik messze így gyalog tettem meg a kis távot.Nagyon aranyos volt rendelt kaját, majd beszélgettünk elmondtam neki mindent, ami ebben a két napban történt.Ezután filmeztünk és hagyta hogy én válasszak, de persze a választásomba látott kivetni valót.Mikor kiment egy kicsit megleptem, aminek az lett a vége hogy az asztalon ülve smároltunk.Hát az este további részével kapcsolatban, maradjunk annyiban, hogy jobb lett volna ha történik valami..

4 megjegyzés:

  1. A vége nem világos, de nagyon jó lett *-* Várom már a Louis-os fejezetet :3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, kicsit furcsa lett, de a Louisos részbe részletesebben le van irva.xoxo

      Törlés
  2. Sziaa!:)
    Imádom a blogot egyszerűen fantasztikus.Tudod ne foglalkozz azzal,hogy hányan olvassák,mert aki nem olvassa az kimarad egy szuper dologból.;)Ha hiszel önmagadban bármire képes vagy.;) <3
    Viki xx :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      ezt rohadt jol esett elolvasni, köszönöm hogy irtál:)!xoxoo

      Törlés