2013. február 10., vasárnap

~15~

Sziasztok!Szerintem az előző fejezetnek nagyobb sikere volt mint az azelőttinek.Ígértem nektek egy extra Louis szemszöge részt, ami már készen van, a következő rész után teszem fel.Nincs benne semmi nagy dolog, 3 napló bejegyzést ír le, Lou szemszögéből.Ennyi.És persze köszönöm a blog első díját, a díjaim modulban megnézhetitek:)! Jó olvasást!
Puszi,Wiwi.xoxo



Kedves Naplóm!

Délelőtt finom illatokra ébredtem, kómásan levánszorogtam a konyhába,Emily konyhatündért játszott, gofrit sütött.Együtt megreggeliztünk, majd eldöntöttünk, hogy mit csinálunk ma.A nap program az lett, hogy elmegyünk a közeli aquaparkban.Olyan régen voltam már..sőt.Vigyorogva pakoltuk össze a szükséges dolgokat, majd hívtam egy taxit, és a fürdő felé vettük az irányt.Megbeszéltük, hogy először aquapark, majd a welness részlegben kipihenjük a fáradalmainkat.
Egy hatalmas épület előtt tett ki minket a kocsi, csak ámultunk mennyien  állnak a pénztárnál, megragadtam a barátnőmet, majd a kígyózó sor felé kezdtem rángatni.Nagyon gyorsan haladt minden, hát ez London!Kifizettük a belépőt, majd az öltözők felé mentünk, nem sokkal később már fürdőruhában vártam hogy Emily elkészüljön.Miután ő is kész lett, megkerestük az élménymedencéket és a csúszdákat, mint egy kisgyerek úgy szaladtam a víz felé, majd nekirugaszkodtam és beleugrottam.Másodpercekkel később,már vizesen jöttem a felszínre.Amíg én ilyen idióta módszerrel jöttem be a medencébe, Em a lépcsőket használta és odaúszott hozzám.Váltottunk pár szót, majd megpillantottam egy fedett kékszínű tekergő hosszú   csúszdát, ahonnan sikongatások és nevetés hallatszott.Egymásra néztünk, majd rögtön arra fele indultunk, én mentem először, hihetetlenül jó volt.Legalább tízszer lecsúsztunk még és utána mentünk a welness fürdőbe.Remek volt a sok izgalom után egy kis nyugalom, közben tudtunk egy kicsit beszélgetni, felhoztunk pár komolyabb témát is.Emily a masszázs közben majdnem elaludt, ez akkor tűnt fel, mikor én már mentem öltözni, ő pedig még mindig ott feküdt.
Negyed hatkor estünk haza, egy kicsit fáradtan de annál több közös élménnyel gazdagodva.Hirtelen ötlettől vezérelve kijelentettem, hogy menjünk egy vacsorázni, legyen kész fél hétre.Pihentünk egy fél órát, majd készülődni kezdtünk, segítettünk egymásnak, így pont időben sikerült parti azaz 'vacsora képes' állapotba varázsolni magunkat.Odafele sétáltunk, hisz pár sarokra volt tőlünk az étterem.
Evés után sétáltunk egy kicsit, hogy Em is megcsodálhassa Londont, hisz ez az utolsó napja itt, holnap délután repül vissza Magyarországra.Csak ámult és bámult.Ismerős érzés volt nekem is, hiszen nem olyan rég még csak képről látta a London Eyet, vagy a Big Bent.

2 megjegyzés:

  1. Úúú, aquaparkba akarok menni *-* :D Kíváncsian várom már a folytatást és a Louis-os extra részt :) Egyébként ez a rész is nagyon jó lett :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, de arra még várni kel..:c <33

      Törlés