2013. január 8., kedd

~8~

Sziasztok!Most lesz egy kis szünet, hogy mindenki fel tudjon zárkózni, és tisztába legyen a történettel, 1 hét múlva folytatom tovább.Köszönöm, mert tényleg sokan írnak hogy tetszik nekik amit csinálok, de ez a statisztikán nem látszik, sajnos..:/ Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



Kedves Naplóm!

A mai nap nagyon jónak ígérkezett..de ez nagy félig meddig igaz.A srácok elhívtak szórakozni egy kicsit, nem volt szívem nemet mondani, meg amúgy is egyedül lettem volna.Igen egyedül, már megint, mert Dan bejelentette hogy valamilyen haverjaival megy el.Mostanában ez a titokzatos viselkedése rohadtul irritál!
Reggel tízre bementem csendéletet fotózni, már majdhogynem mindenki ki volt akadva, hogy ilyen unalmas a nap.Én csak az estére tudtam gondolni hogy vele vagyis izé velük leszek, rég voltam szórakozni.Magyarországon is az elmúlt egy évben szinte csak tanultam, mivel elit suliba jártam sokkal gyorsabban haladtunk az anyaggal így tudtam leérettségizni két hónapja.Nagyon kevés szabadidőm volt, sajnos, így ezt most igyekszem bepótolni, kezdettnek nem is rossz.
Nyolcra jöttek értem, én addig igyekeztem elkészülni, többször öltöztem át, ami nem szokásom.Mindig kiválasztottam egy ruhát és amellett kitartottam, hát ez most nem így lett.Sminket is tettem fel, persze csak a jó ízlés határain belül, nem akartam magamból bohócot csinálni.Egy cuki fekete miniruhát vettem fel, a derekánál egy masni díszelgett, hozzá fekete táskát és cipőt.Mikor leértem a lépcsőn, pont akkor csengettek, ajtót nyitottam, és éreztem ahogy Louis végigmér, nem kicsit pirultam bele, de nekem is megakadt rajta a szemem.Így álltunk pár percig mikor mögötte megköszörülte a torkát Zayn, ijedten pillantottunk rá mindketten, totál vörös fejjel.Érdekes estének nézünk elébe abba már biztos voltam..
Rendeltünk, a VIP részlegen tényleg nagyon jól bántak velünk, semmilyen rajongó nem zavarta őket.Dumáltunk, röhögtünk, közben a poharak tartalma eléggé megfogyatkozott.Hazza elment csajozni, Liam alapból nem jött velünk, és elvileg Zayn barátnője Perrie is befut majd valamikor.Jól el koktéloztunk, a srácok úgy döntöttek táncolni akarnak, félve de belementem, hisz nem volt más választásom.Mielőtt felálltam, kiürítettem a poharamat, egy kis plusz bátorság mindig jól jön.Épp önfeledten buliztunk mikor megláttam egy ismerős alakot, de akkor elintéztem azzal, hogy csak képzelődöm.Négy öt szám után Niall bejelentette hogy elfáradt, a bárpulthoz ültünk egy kicsit pihenni, de én igazából tele voltam energiával.Megittam a kólámat és felhúztam Louist is táncolni, majdnem elejtette a poharat de sikeresen a táncparkettre vergődtünk.A hülyeségén röhögtem, mikor olyat láttam amit nem akartam.Daniel smárolt valami barna hajú cicababával.Mikor észrevette a táncpartnerem, hogy szájtátva bámulok valamit ő is jobboldalra emelte a tekintetét.'De hisz az Eleanor!' mondta szinte már visítva, nem kezdtem el kérdezgetni hogy mégis ki az az Eleanor.Megfogtam a kezét és a tömegen keresztül a gerlepárhoz ráncigáltam, amint Dan észrevett elszakadt a csajtól és rám nézett,reménykedtem benne hogy szívbajt kap, de sajnos nem így történt.Idétlenül vigyorgott rám, mire felment bennem a pumpa, és lesmároltam a mellettem álldogáló Louist.
A jelenetem után ál vigyorral a képemen húztam a helyünkre és amint nem látott elkezdtem sírni, ez nem lehet!Megcsalt bazdmeg!A fiúk lenyugtattak, és végül megtudtam, hogy Lou excsajával csalt meg az a szemét...szép, mondhatom!

10 megjegyzés:

  1. WOW..Nagyon jó :D Jól összehoztad :P Siess a következővel,mert már kíváncsi vagyok :) xx

    VálaszTörlés
  2. édes, ha olvastad volna az elejét, ott leírtam, hogy egy hét szünet.. szoval mához egy hétre lesz újrész.:) xoxoo

    VálaszTörlés
  3. Imádom a blogod egyszerűen szuper :) <3 Valaki most azononnal találja fel az idő gépet és pörgessük 1 héttel előréb :) <3
    Viki xx :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AZTA de aranyos vagy.:) nagyon nagyon köszönöm, rengeteget jelent..:) xoxo

      Törlés
  4. Szia!
    Nagyon jó rész lett, kicsit meglepődtem amikor lesmárolta Louis itt.Dan Elenor-ral csalta meg?Hát oké nem mindegy, szóval nagyon jó rész lett remélem hamar el telik azaz egy hét :)

    Spohie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:) köszönöm..igen vele.:)) direkt meglepő fordulatot szerettem volna.:) örülök, hogy így gondolod.xoxo

      Törlés
  5. Nagyon tetszik*-* remelem minel hamarabb itt lesz az uj resz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, köszönöm.:))! még egy hét.:Sxooxo

      Törlés
  6. Juuuj *-* hát ez eszméletlen lett :O Kár hogy csak 1 hét múlva lesz kövi rész, nagyon tetszett! :)
    xx..Lexi.<3!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök!köszönöm aranyos vagy.^^ xoxooo

      Törlés