2013. január 1., kedd

~6~

Helloka!Hát az előző fejezet, elég szar lehetett, mert az értékelésből ezt vettem le.. Építő kritikát NAGYON szívesen fogadok, hisz tudom hogy az írásomon jócskán van mit javítani. Ez 2013-ban az első rész,juhuuu. Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



Kedves Naplóm!

A mai nap egyenlő volt a rohanással.Nem volt szokatlan, mert már hozzászoktam, de akkor is mostanra már eléggé belefáradtam.Most úgy beszélek mintha már legalább hatvan éves lennék, pedig még van több mint negyven évem addig.
A stúdióba rögtön lepakoltam, előkaptam a fényképezőgépem és gyorsan beállítottam, kicseréltem benne az SD kártyát, és vártam a srácokat.Úgy vettem észre, hogy a  korábban kelés nem a specialitásuk, mert Zayn olyan volt mit aki egy percet sem aludt.Reggel kilenc órakor kezdünk, úgyhogy van még húsz percük összeszedni magukat.Mikor végre nagy nehezen sikerült eltüntetni a karikákat a szemük alól, nem kevés alapozóval akkor elkezdtem a fotózást, szerencsére egy óra alatt végeztünk, bementem a 'szobámba' hogy kihozzam a laptopomat, de üres kézzel tértem vissza.'Nem látta valaki a Notebook-omat?'érdeklődtem hangosan.Mindenki elkezdte keresni, kevés sikerrel, végül képtelen voltam belenyugodni hogy otthon hagytam, hisz a föld csak nem nyelte el.Ott álltam tanácstalanul, hsiz arra már nem volt időm, hogy hazarohanjak érte, a többi laptop pedig másra kellett.Mikor már épp idegrohamot készültem kapni, Lou a kezembe nyomott egy fekete laptopot, kérdőn néztem rá, mire közölte, hogy ez az övé.Szinte a nyakába ugrottam, most tényleg az életemet mentette meg, azon villamsebességgel megnéztük a képeket, amik nem tetszettek nekik, azokat újra csináltuk és ennyi.Végre végeztünk, én pedig elkértem Louistól egész napra a laptopját, mert mindjárt itt van a következő alany ,akit fotóznom kel.Aranyos volt, készségesen ideadta, mondta hogy majd este beugrik érte.Elbúcsúztam tőlük, ők pedig beszálltak a kisbuszba.Mire visszafordultam már ott állt előttem a kis Lia az apukája mellett, elállt a szavam, tényleg gyönyörű kislány.Megismerkedtem vele és átküldtem a stylistokhoz, hogy öltöztessék fel, valami csinibe, én addig beszéltem Nick-kel, nagyon jó fej,elég fiatal apuka.Gyorsan letudtuk a fotózást, a képeket már oda is adtam nekik, egyet én is megtartottam, majd biztos kiteszem valahova.Ezek után fogtam egy taxit és hazamentem, rendeltem kaját, mert Danielért kel mennem egy óra múlva.Rendbe szedtem magam, Lou gépéről leszedtem pendrive-ra a képeket, megterítettem és már indultam is.
A repülőtér előtt álltam, és vártram a barátomat, de semmi egyéb, nem volt meg az az izgalom, nem vártam annyira a találkozást.Persze ezt nem mutattam, arra lettem figyelmes, hogy két kéz fonódik a derekamra, és egy puszit nyom az arcomra Dan.Szembe fordultam vele egy megöleltem, majd beszálltunk az autóba és már nem sokkal később már 'otthon' voltunk.Ettünk, nem igazán csináltunk sok mindent, mivel elég fáradt volt szegény a hosszú repülőúttól.Elmentem zuhanyozni, így egy pink (combközépig erő) köntösben töltöttem az este további részét.A barátom már lefeküdt, én pedig még mindig egy idióta műsort bámultam a TV-be, a kanapén henyéltem, mikor megakadt a szemem Lou laptopján.Mosolyognom kellett..Kikapcsoltam mindent épp az emelet felé tartottam mikor megcsörrent a mobilom SMS-t kaptam, na tippelsz hogy kitől?!'Nyiss ajtót,Hanna!;)' ez idióta, gondoltam majd röhögve az ajtó elé libbentem és kinyitottam.Lou állt velem szembe, majd mikor meglátott, nem kicsit mért végig.Ja, hoppácska, én köntösbe állok előtte, meg majdnem az utcán-jó hogy leesik- így inkább behúztam a házba.Bementem a nappaliba, hogy oda tudjam neki adni a laptopját, mikor megfordultam, pont belé ütköztem.Éreztem hogy az arcom kezd piros árnyalatba öltözni, így nem néztem rá, csak a kezébe nyomtam a gépét.Hallottam ahogy elneveti magát, én pedig óvatosan felnéztem rá.'Holnap ráérsz?' kérdezte én pedig aprót bólintottam, 'Akkor ötre érted jövök, megmutatom a várost.' kacsintott majd távozott.

8 megjegyzés:

  1. Juj *-* Valami itt lesz, én érzem :D Nagyon jó lett, siess a következővel :)
    xx..Lexi.<3!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett :)) Valami biztos lesz Hanna és Lou között ez előre tudom :)) SIESS a következő részel!

    VálaszTörlés
  3. Juuj*-* nagyon tetszik es siess a kovetkezovel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, majd 15tetszik fele..:Sxoo

      Törlés
  4. Elején azt hittem , hogy Niellel fog majd öszejönni, de megváltoztattad..vagy így tervezted az egészet, minden estere nagyon tetszik.. írtad hog y építő kritikát elfogadsz...hát én csak annyit tudok, hogy talán írd részletesebben , de ez inkább az előzőkre volt jellemző. Mást nem igazán tudok, mert nagyon jól írsz , én nem látok olyat amin javítanod kellene :))alig vároma találkozásukat és , hogy hogy fog szakítani majd Dan -el..mit fog utána érezni meg ilyenek :))

    VálaszTörlés