2012. december 28., péntek

~5~

Sziasztok!Már majdnem kezdtem megnyugodni, hogy nem magamnak írkálok, de.. na jó mindegy.:)Egy nagyon nagyon picit kéne belehúzni, csak annyira hogy legalább 13-15 tetszik legyen a fejezeteken.Próbálkozom, remélem ez értékelendő... Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



Kedves Naplóm!

Még mindig nincs itt Daniel, már nagyon hiányzik de úgy érzem ha Louval vagyok enyhül a hiánya, már nem érzem magam egyedül, sőt jobban vagyok.Lehet hogy két év után már meguntuk egymást?Fáj a gondolat is, mert nem akarom elveszíteni, ő a részemmé vált ez idő alatt.Ő se tud mindent rólam...nem ítélne el, de már késő hogy elmondjam neki.

Szokásosan a reggeli italom elfogyasztása közben léptem be a stúdióba vigyorogva, jó kedvem van, nem tudom miért.Vártam már a munkát, de amikor lepakoltam az irodámba és kimentem csalódottan véltem felfedezni, hogy a srácok még nincsenek itt, így visszamentem leültem a kanapéra és a laptopomat kezdtem bújni.Felmentem twitterre, és eléggé elkeredett a szemem, nem a megnövekvő követőimtől, hanem egy nekem szánt tweeten.Louis írta ki '@Louis_Tomlinson a Jessica szerintem egy gyönyörű név:) @HannaT'.Jóformán tátott szájjal bámultam a képernyőt, arra eszméltem fel hogy valaki bekopog én pedig becsukom a szám és megköszörülöm a torkom.Az említett személy állt az ajtóm előtt, szólt hogy itt vannak és nemsokára kezdhetünk és persze üdvözölt.
Kimentem ők már fotózásra készen voltak,mindenkit megöleltem, Lounak adtam két puszit, fél óra múlva pedig kezdődött a munka.Elég nehezen haladtunk, mert valamelyikőjük mindig belemozgott a képbe, vagy Zayn panaszkodott hogy nem jó a haja.Liam már fogta a fejét,Niall pedig éhes volt, így sok szünetet tartottunk, amiken Louis, Hazza meg én nagyon jókat röhögtünk.Persze ennek meg lett a kára, mert a vége fele már eszeveszetten kellett kattintgatnom, mert Harold drága nyavalygott, hogy neki fontos randija van és nem akarja lemondani.A képek minősége és mennyisége gyatra illetve csekély lett így holnap is muszáj vagyok rájuk szánni egy fél órát minimum.Sűrű nap lesz, már előre látom, mert anya valamilyen normális ismerősének a lányáról kell portrét készítenem.De elvileg négy éves szóval nem lesz egy séta galopp.Majdnem elfelejtettem, holnap este hatkor érkezik meg Daniel is, még rengeteg elintézni valóm akad.Úgy döntöttem, hogy befejezzük a munkát, nem kínzóm tovább őket, se magamat, már az idegeimen táncoltak, szerintem azt várták, hogy üvöltve dobom őket ki.Hmm, nem is rossz ötlet, máskor hasznosítom!Elköszöntem tőlük, majd célba vettem a cuccaimat, felöltöztem ami annyiból állt, hogy magamra kaptam egy vékony dzsekit, és felvettem a két táskámat.Az egyikbe a laptopom, a másikba a telefonom a kulcsom és egyéb hasznos illetve haszontalan dolog található.Lekapcsoltam a lámpát, bezártam az ajtót, majd Lou távolodó alakját vettem észre, amint észre vett ő is, megállt még utol nem értem.Váltottunk pár szót, amiből az lett, hogy megkérdeztem tőle hogy nem akar e átjönni hozzám meginni egy forró csokit.Amint kimondtam éreztem, hogy vagy vörösödik a fejem vagy lilul.Végül egyik sem történt meg, mert mosolyogva bólogatott, szóval akkor annyira nem égettem le magam nemde?!
Borzasztóan idióta!Mivel a ház emeletes, megjegyzem nem tudom minek két embernek egy ilyen hatalmas palota, de anyám már csak ilyen, nem tudja hova tenni a pénzét, ezért is kezdtem el dolgozni, hogy végre ne az ő árnyékában éljek.Szóval: mivel a ház emeletes a bejáratig lépcsők vezetnek, amikben Louisnak sikerült készségesen orra bukni.Először nem tudtam hogy mit csináljak, végül hangos nevetésben törtem ki, utána persze segítettem neki feltápászkodni.Szerencsére, a hátralevő utat zökkenőmentesen tettük meg, senki nem esett hasra.Elhelyezkedett a fotelbe, én pedig csináltam neki egy forró csokit, magamnak pedig egy shaket, miután eldöntöttük, hogy filmet is nézünk popcorn-t a készítettem.Ő választotta a filmet szóval dőltünk a nevetéstől, a közepe fele már nem is érdekelt annyira, hogy rajta fekszem.Remek vígjátékot néztünk, imádom ezt a palit!


6 megjegyzés:

  1. Én csak annyit mondok,hogy hamar kövit! :D
    xx..Lexi.<3!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha összejön a 15tetszik, akkor örömmel..:')xxx

      Törlés
  2. uhhh...nagyon jó a blog :) imádom ...ügyes vagy :) alig várom a következő részt !

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én IMÁDOM A BLOGOD és nem akarom,hogy abba hagyd mert van hozzá tehetséged!!Mindent le írsz ami fontos SZERINTEM!és más emberek szerint is,ebbe nem vagyok biztos :)De egy dolgot nem értek kommi/tetszik határ?Minek?Jó igaz én is szeretném tudni mit gondolnak mások a blogomról és szerintem te is így vagy vele:)Ki nem?Ha már van tetszik/komi határ akkor egy kicsit kisebb szám :/Nem sértés komolyan de nekem egy kicsit sok ez a szám(13-15)
    Ha valaki szeretne valamit hozzá fűzni a részhez akkor le írja :))
    Egy szóval se mondom,hogy hagyd abba a blogolást mert NAGYON SZERETEM a blogodat és mindig el olvasom a részeket :D
    Szóval én csak azt szeretem volna mondani,hogy legyenek kicsit kisebbek a számok:)NEM SÉRTÉS VAGY KRITIKA inkább csak mintha egy barát lennék úgy értsd :)Egyébként nagyon jó rész lett siess a kövivel :D
    És bocsánat a regényért :D

    VálaszTörlés
  4. Szia.:) köszönön szépen a véleményt, lehet hogy egy kicsit sok,ez az első olyan saját blogom amit komolyan veszek így próbálnám fenttartani az érdeklődést.:)nem szeretnék magamnak írkálni..eddig *szerencsére* mindig össejött a 15 és remélem hogy ez továbbra is így lesz!nem vettem sértésnek egyátalán, köszönöm hogy írtál és örülök hogy tetszik a blogom!xoxo

    VálaszTörlés