2013. január 31., csütörtök

~13~

Hello, sziasztok!Az új fejlécet köszönöm Nikikémnek, nagyon jó lett, én imádom!Lassan haladunk a blog vége felé sajnos, pedig jobb lenne ha kétnaponta fel tudnék tenni egy részt.Na nem baj..jó olvasást!:)
Puszi,Wiwii.xoxo




Kedves Naplóm!

Reggel mosollyal az arcomon ébredtem, a jókedv végigkísért egész nap, amolyan levakarhatlan vigyor volt a képemen.Amint kinyitottam a szemem felhívtam a legjobb barátnőmet Emilyt és el mondtam neki a tegnap történteket.Igazából még én sem fogtam fel teljesen, de ahogy meséltem neki, olyan érzésem volt, mintha megint átélném.Összekaptam magam,aztán indultam a stúdióba.
Gyorsan szeltem át a folyosót, majd lepakoltam és már indultam is a többiekhez, közben váltottam egy pár szót  Laurával.Ő az egyik londoni barátnőm, nagyon aranyos, első perctől fogva szimpatizáltunk, mindenben segített amiben csak tudott.Vigyorogva mentünk be többiekhez és kezdetét vette a munka.Laza napra számítottam ehelyett, alig volt egy szabad percem.Új díszletet hoztak, nem ment minden zökkenő mentesen, így nekem is be kellett mennem a szállítókkal.Már az ideg baj határán voltam, de megpróbáltam kontrolálni magam.Épp egy dühkitörés közepén hívott a legjobb barátnőm, hogy valami nagyon jó hírrel dobja fel a napom.Kis körítés után kinyögte, hogy két napra jön Londonba, mivel a szülei öt napra elmentek.Majdhogynem kiugrottam a kocsiból annyira megörültem.Sikítani tudtam volna a boldogságtól, végre együtt leszünk egy kicsit.Már hiányoztak azok a csajos órákon át tartó beszélgetéseink.Mostanában erre ritkán került sor, hisz ő most vizsgázik és ezerrel tanul én pedig, hát 'akad' tennivalóm.Minden gondomat elfelejtettem, újult erővel kezdtem neki a nap további részének, gyorsan lezavartam a dolgokat, így elég hamar végeztünk.
Amint kiléptem az épületből felhívtam Emilyt, hogy megbeszéljük mikor jön.A gépe negyed egykor száll le, szóval fél egyre kimegyek elé és együtt megyünk hozzám.Le fog esni az álla Londontól!Biztos vagyok benne vagyok imádni fogja ezt a két napot, annyira jó lesz!
Amint hazaértem, küldtem pár SMS-t Lounak, elmondtam neki hogy Em hamarosan meglátogat, azaz holnap.Aranyos volt, azt mondta hogy már alig várja hogy megismerje.Annyira szerencsés vagyok!

6 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem írhatnál kicsit hosszabb részeket és úgy sokkal jobb lenne az egész. Mondjuk 2-3 oldalt. Szerintem úgy többen is jeleznének vissza és úgy bővebben kitudnád fejezni az érzéseket. Nem csak az érzéseket, hanem úgy mindent.
    Ne vedd sértésnek, ez csak egy tanács volt.
    Puszi, Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Nem szeretnék hosszabb fejezetek írni, mert akkor a történet nagyon kevés lenne ha nem lenne szétszedve.Ez egy napló, azért nem részletes.:) NEM veszem sértésnek, köszönöm a véleményed:)Puszi.x

      Törlés
  2. tádááá. meglepetés *-* :))
    http://keepcalmandfollowyourdream.blogspot.hu/p/dijak.html
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Ééés ismét nagyon tetszett, csak rövid volt:( A fejlécet imádom *-* Remélem hamar jön a következő, viszont bánt hogy nemsokára vége:\ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háát.. még akad vagy 8fejezet szerintem:)) ha gyorsabban összejönni az a fránya 15tetszik gyorsabban haladnánk.:cc xoxoo

      Törlés