2013. január 26., szombat

~12~

Sziasztok!Nem kezdek el panaszkodni, hogy milyen kevés a tetszikek száma, mert nincs értelme.:)A 80 fejezet megjelenítés meg van szóval elég az.:)Örülnék neki ha hamarabb összejönne a 15 tetszik, mert így nem fogok tudni neki kezdeni a másik blogomnak.. http://iwasperfectforhim.blogspot.hu/ Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



Kedves Naplóm!

Reggel a telefonom csörgésére ébredben.Alice hívott az asszisztensem, hogy hol vagyok mivel már fél tíz múlt, ilyenkor már dolgozunk.Nem tudtam hirtelen, hogy mit mondjak, ezért gyomorrontásra hivatkoztam.Bevette a kitalált 'mesém' és jobbulást kívánt majd letette, megkönnyebbülve dőltem vissza az ágyba, bár amit láttam..hát attól majdnem szívbajt kaptam.Lou szuszogott mellettem édesen.Nem keltettem fel, lementem a konyhába egy pohár vízért és egy Aspirinért.
Rendbe tettem magam, és csináltam reggelit azzal vártam a 'hálótársam', aki vigyorogva fogadta a kaját, majd megemlítette hogy ehhez hozzá tudna szokni.Fogalmam nem volt mi történt este, de nem akartam megkérdezni,  majd elmondja..remélem!Evés után beszélgetni kezdtünk, majd óvatosan rákérdeztem, hogy mi is történt köztünk éjjel, mire azt válaszolta röhögve; 'Nyugi, nem feküdtünk le, ha erre gondolsz!' szerintem még a hajam is piros lett, olyan szinten zavarba jöttem.Jó oké, tényleg ezt akartam megtudni, de kicsit talán finomabb választ vártam.Miközben a tányérokat pakoltam a mosogatógépbe Lou elhívott RANDIZNI.Egy igazi randira, mikor meghallottam majdnem elejtettem az evőeszközöket, de mázlim volt és tudtam kontrolálni magam.Természetesen igent mondtam neki, majd adott egy puszit és távozott.
A nap hátralevő részében a TV-t bámultam, meg a laptopomat előtt ültem.Hétre jött értem, már ötkor elkezdtem készülni, hajatmostam kiválasztottam a ruhát, sminkeltem, felöltöztem.Pont időben lettem kész.
A hely ahova vitt varázslatos volt, csak mi voltunk, senki más szépen ki volt világítva, rózsa szirmok voltam szétdobálva néhol.Egy étterembe vitt, ahol csak egy asztal volt fent tartva kettőnknek, mikor megláttam ledermedtem.Nem erre számítottam, nem gondoltam volna hogy ilyen romantikus lesz, de nagyon tetszett, le voltam nyűgözve.
A vacsora fenséges volt, Louis pedig hihetetlenül édes!Láttam rajta hogy zavarban van, remélem azt nem észlelte, hogy néha majdnem elájultam.Sokat nevettünk, hoztunk a formánkat, elvicceltünk néhány dolgot, de tudtunk komolyak is lenni..egy kicsit.Mikor megettük a dessertet is, Lou felállt, majd jelzett hogy én is emeljem meg magam, ott álltunk egymással szembe, majd letérdelt elém, és egy kis dobozt vett ki a zakója zsebéből.Kíváncsian meredtem rá mikor megszólalt; 'Johanna Jessica Tokin...leszel a barátnőm?' a kérdés végén felnézett rám, mire a lábam megremegett, majd hevesen kezdtem bólogatni.Felegyesedet, majd megcsókolt.Annyira boldognak éreztem magam, szinte minden tökéletes volt ott abban a pillanatban vele.Mikor elváltunk egymástól, megfogta a kezem és felhúzott rá, egy csodaszép ezüst gyűrűt...

4 megjegyzés:

  1. Végre!!! Köszönöm :))
    Már mennyire vártam ezt a pillanatot. Először azt hittem megfogja kérni a kezét XD
    Nagyon jó rész lett siess a következővel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az első ciki lenne:ooo majd lehet hogy az is megtörténik egyszer...:)) örülök hogy tetszett.:))<33

      Törlés
  2. Annyira jó lett, csak azt sajnálom, hogy ilyen rövidke :S De imádtam, és már nagyon várom a folytatást :)
    xx..Lexi.<3!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.:)) hát igen jó lenne ha hamarabb tudnám feltenni a részeket:))L

      Törlés