2013. február 8., péntek

~14~

Sziasztok!Na oké, tisztázzunk valamit, az előző fejezet tényleg elég béna lett...de egy kicsit több motivációra számítottam.11? még most se hiszem el hogy csak ennyi..remélem ezen több lesz, mert ha akkor már nyilvánvaló lesz, hogy magamnak írok.Jó akármizést.:)!
Puszi,Wiwii.xoxo






Kedves Naplóm!

Boldogan feküdtem, így örömteli volt az ébredés is.Szépen elaludtam, így szinte versenyt 'futottam' az idővel, hogy ne késsek annyit.Az utolsó pillanatokban értem be, előkaptam a gépemet és kattingatni kezdtem, nagyon jól sikerültek a fotók, büszke voltam mindenkire, hisz remek munkát végeztek.Amint kész lettünk mindennel, gyorsan hazamentem.Kicsit rendbe szedtem magam és a lakást is, azért mégse várhattam így Emilyt!Nagyon hamar elrepült az idő, fogtam gyorsan egy taxit és a repülőtérre mentem, a barátnőm még nem volt ott.Nem vártam rá sokat, épp a telefonomat babráltam, mikor egy sikítást hallottam, oda fordítottam a fejem és az éppen felém rohanó Emilyt vettem észre.Nagyon nagyon örültem neki, szinte percekig egymás nyakába borulva örvendeztünk.
Hamar be akartam mutatni a barátnőmet Louisnak, így felhívtam hogy tudunk e találkozni, azt mondta, hogy Harrynél van.Megadta a címet és oda indultunk.Láttam Emen hogy izgul, de megnyugtattam hogy semmi oka rá, hiszen nagyon jó fejek.Mikor odaértünk szinte simán benyitottam, Lou és Hazza a kanapén ültek és TV-t néztek.Amint észrevették hogy megérkeztünk, rögtön felálltak és odajöttek üdvözölni minket, a barátnőmet bemutattam  nekik.
Harold megmutatta a házat Emilynek, Louis pedig elment kaját csinálni, őszintén aggódtam nehogy felgyújtsa a házat.Az erkélyre akartam kimenni, mikor egy foltos cicát pillantottam meg, rögtön megsimogattam.Leültem a szőnyegre, ő pedig az ölembe telepedett és dorombolni kezdett.A kanapé alatt megláttam egy rózsaszín valamit, kihalásztam onnan mire a cica odakapott.Ebből leszűrtem, hogy az az ő játéka, így játszani kezdtem a kölyök állattal.Sokáig el voltam a kis jószággal, mikor kuncogásra lettem figyelmes, hátrafordultam és a díszes társasággal találtam magam szembe.
A pasim főztje nem lett ehető, így pizzát rendeltünk és bekapcsoltunk egy filmet.Örültem neki, hogy Emily ilyen jól kijön a srácokkal, nem lenne jó ha rosszba lennének.Félig bealudtam a filmen, arra keltem, hogy Louis kiborítja a pohara tartalmát a szőnyegre.Szerencsétlen..!Nem sokkal később, már indultunk is, mivel még egy csajos beszélgetős estét akartunk tartani és már fél kilenc.
Otthon nem történt semmi izgalmas, lezuhanyoztunk és befeküdtünk az ágyba és csevegni kezdtünk.Pont úgy mint régen.Elég hamar bealudt Em, gondolom kifáradt a repülőúttól.

2 megjegyzés:

  1. Mint mindig, ez a rész is nagyon jó lett :) Remélem erre a részre hamarabb összegyűlik a kívánt "Tetszik" és jöhet az új rész! *-* xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a legnagyobb bajom, hogy az előzőre se gyűlt össze, de szemet hunyok.nem baj már.. majd egyszer elérem hogy összegyűljön.:) köszönöm, örülök ha tetszik.:)) xx

      Törlés