2013. január 22., kedd

~11~

Helloka!:)Na ez már nem volt olyan siralmas átlag, szuper, DE már annyira nem zavar..majd reményei szerint a sztori végén minden olvasóm ír pár sort.:)Jó olvasást!
Puszi,Wiwi.xoxo



a mostani és a következő fejezet egyszerre lett írva, csak túl hosszú lett volna.

Kedves Naplóm!

Fura érzésekkel keltem fel.Szabadnapom van, ami azt jelenti hogy semmi kötelező teendőm nincs, de már meg is van mit kezdek magammal.Érdekes egy elhatározás, megcsináltattom az első tetoválásomat.Kikeresem a neten a legjobb szalont, majd felhívtam őket hogy időpontot kérjek, elmondtam nekik mit szeretnék és hova.Legalább negyvenszer megkérdezte, hogy biztosan átgondoltam e, persze erre mindig azt válaszoltam, hogy teljesen biztos vagyok a döntésembe.Nem értem miért kel ezzel annyit foglalkozni.Megbeszéltem vele, hogy háromkor találkozunk.Nem akartam egyedül menni, mert valamilyen szinten féltem, hisz sosem ápoltam jó viszonyt a tűkkel.Felhívtam Lout, hogy kettőre nem e tud átjönni, szerencsémre, már pont végeztek az interjúval.
Össze vissza járkáltam a lakásban, Louis már hülyének nézett.Elkezdtünk beszélgetni, közben elvonultam telefonálni és megmondtam anyának, hogy hívja fel a szalont, mert tizenhét évesnek nem csinálnak szülői beleegyezéssel nélkül tetkót.Szinte biztos voltam benne, hogy megengedi, mert köztudott, hogy nem túlságosan érdeklem.Vissza mentem a nappaliba, leültem vele szembe a kanapéra és elmondtam neki hogy mit beszéltem anyával.Mivel neki már van egy pár tetkója, megkérdeztem tőle hogy fáj e.Nagyon hülye kérdés, de ő csak mosolyogva azt mondta, hogy ki lehet bírni és ott lesz mellettem.Ezzel sikerült megnyugtatnia, de nem tartott sokáig ez a nyugodtság, mert nemsokára három óra.Beültünk a kocsiba és perceken belül már ott is voltunk.
Már nagyon izgultam.Mivel a halántékom alá került a tetoválás, így hátat fordítottam Nicknek, Lou pedig leült velem szembe.Nagyon nagyon aranyos volt, végig fogta a kezem és mondogatta, hogy már nincs sok hátra.Igaza volt a pasinak, alig éreztem, hatott az érzéstelenítő.A felénél megnéztem és már imádtam, hihetetlenül tetszett, egyáltalán nem bántam meg és nem is fogom.
Louis hazavitt, én pedig behívtam, amúgy se tudnék mit kezdeni magammal.Dumáltunk egy kicsit, főleg a munkám volt a téma, nagyon érdeklődő.Mesélt egy pár színpadi bakit, úristen halálra röhögtem magam, nem is tudtam hogy Harryt fejen találták egyszer egy tamponnal.Hat óra fele, kivettem a hűtőből egy üveg Jack Danielst és két poharat, elkezdtünk iszogatni.A hangulat még felszabadultabb lett, bekapcsoltam a hifit és 'táncolni' kezdtünk vagy valami hasonlót.Mivel ilyen állapotba nem vezethetett, mondtam neki, hogy aludjon itt, nem ellenezte az ötletemet.
Innentől a dolgok eléggé elmosódtak,az utolsó dolog amire emlékszem, hogy a lépcsőn küzdjük fel magunkat, kissé hiányos öltözetbe és a szánk nagyon egymáséra volt hangolódva.

4 megjegyzés:

  1. nagyon tetszett!:) várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  2. Igeeen :D Végre :P Azért az megnyugtat,hogy nem írtad le olyan részletesen,mert már kezd elegem lenni az emberek perverzségéből...na jó én is az vagyok xD Nagyon jó rész és siess a következővel :) xx

    VálaszTörlés
  3. :))x hátha valaha összejön az a 15tetszik, örömmel teszem fel.(:

    VálaszTörlés