2013. január 19., szombat

~10~

Sziasztok!Köszönöm szépen a sok kommentet és a 20 feliratkozót!Ez most egy kicsit hidegzuhanyként ért, hogy a szünet utáni első részen csak 12 tetszik van.. de nem baj...:) Jó olvasást!
Puszi,Wiwii.xoxo



Kedves Naplóm!

A telefon szorongatós ébredésem után, megnéztem az utolsó üzenetemet, ami az volt, hogy holnap, azaz ma találkozunk és elvisz vásárolni, hisz tudja hogy nincs itt a legjobb barátnőm akivel elmehetnék.Gondolom nem kel mondanom, majdnem elolvadtam helybe.
Elvégeztem a reggeli előkészületeket és mosollyal az arcomon mentem be dolgozni, kicsit furán néztek rám, hisz egy szakítás után nem kéne vigyorognom.Nem érdekelt semmi más, csak az hogy végezzek a munkával és felhívjam Lout, hogy jöhet értem.Na de vissza a jelenbe; szinte átszeltem a folyosót, úgy 'törtem be' az irodám ajtaját, majd lepakoltam.Összeszedtem a telefonomat, és a kis notesz szerű füzetkémet, kezembe vettem a fényképező gépet majd kilibbentem az ajtón.Találkoztam a kollégáimmal, nagyon jó fejek voltak elmondták hogy mennyire sajnálják hogy szakítottam Daniellel.Csak kedvesen bólogattam, mert nem mondhattam, hogy én nem igazán sajnálom.Mindenki olyan szánakozó képet vágott mikor rám nézett, eleinte nem érdekelt, de a végére már kezdtem frászt kapni.
Végre!Itt van Lou, már azt hittem volt olyan szerencsétlen és eltévedett, de nem.Piros pontot neki!Beszálltam a kocsiba, majd üdvözöltük egymást, véletlenül(!) a szája sarkába adtam puszit, de nem igazán zavarta.Leparkoltunk a pláza előtt, ő pedig magára kapott egy kapucnit, úgy mentünk be a hatalmas épületbe.Azonnal letámadtam az első útba eső cipőboltot, ő pedig engedelmesen utánam jött, és helyeselt.Csizma vásárlás után elégedetten jöttem ki a boltból, mire Louis röhögőgörcsöt kapott, nem tudtam mi baja így csak álltam és néztem.Végül öt perc nevetgélés után kibírta nyögni, hogy egy hatalmas macskának öltözött ember riszált végig a folyosón és azt tartotta ennyire mulatságosnak.Úristen, hihetetlenül édesen nevet..!Na jó oké, elég lesz...
Már legalább hét szatyorral mászkáltunk, megvettük az összes nekem tetsző ruhadarabot, vagyis inkább ő vette meg, egyszer sem hagyta hogy fizessek.Kinéztem egy aranyos bár szerű valamit, beültünk a sarokba és rendeltünk két koktélt.Nagyon jól elvoltunk, röhögtünk,iszogattunk,beszélgettünk annyira jó volt vele lenni.Alig tudtam levenni róla a szemem, sőt nem is tudtam, mikor észrevette hogy nézem szégyenlősen elmosolyodott, majdnem elájultam.A nap hátra levő részében nem történt semmi, Louist felhívta Harry hogy mennie kell, mert valamilyen megbeszélést lesz késő délután, így kedvesen hazafuvarozott, elbúcsúztunk és ennyi.
Nem mondhatom meg neki hogy rohadtul tetszik, mert azzal ártanék a barátságunknak és mi van ha ő nem tekint rám úgy?Legkevésbé sem szeretnék beégni előtte, szóval szerintem jobban tenném ha hanyagolnám ezt az elméletemet.Egyszerűen fantasztikus vele lenni és attól félek hogy nem tudok csak a barátja lenni..

6 megjegyzés:

  1. Remélem hamar jön a következő, mert már nem bírok magammal :D Nagyon jó lett!
    xx..Lexi.<3!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök hogy tetszik.:)xxx

      Törlés
  2. Nagyon jó rész lett!:) Fantasztikus író vagy csak így tovább!:)
    Viki xx :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen iszonyat aranyos vagy.:) de ezt szerintem maximum te gondolod így.xoxooo

      Törlés
  3. Hidd el,hogy tehetséges vagy és ha te ezt elhiszed akkor bármire képes vagy.:) <3
    Viki xx :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uristen, köszönöm szépen.:) de amint te is látod, az olvasóim egy része elpártolt tőlem...xxx

      Törlés