2012. december 18., kedd

~2~

Sziasztok cicuk!Nagyon örülök annak hogy érdeklődtök a blog után, komolyan rengeteget jelent.Köszönöm szépen!A fejléc az nagyon béna, látszik hogy én csináltam, de egy ideig ez lesz, nézzétek el nekem...!:/ Meg lett az 5 feliratkozó..jaj annyira örültem, csak így tovább.imádlak titeket. Jó olvasást!
Sok puszi,Wiwii.xx



Kedves Naplóm!


Úristen, ez a nap!Az a fiú!Na jó, oké lenyugszom, és elkezdek mindent az elejétől mesélni mert nem fogod érteni!Reggel tízre bementem a stúdióba kaptam eligazítást, és elkezdtünk dolgozni, kisminkeltek, felöltöztettek és csináltuk két fotó sorozatot, mikor azzal kész lettünk kaptam egy óra szünetet.Lemostam magamról a rengetek felesleges festéket és elmentem ebédelni a büfébe.A sor iszonyat lassan haladt, azt hittem sose jutok a végéről a pénztárig, de röpke húsz perc után sikerül, megvettem a kajámat és beballagtam az öltözőmbe.Evés közbe elővettem a tabletemet és Skypeolni kezdtem Emily-vel és meséltem neki egy kicsit a helyről meg arról hogy mit csinálok itt.Annyira bírom az izgatott fejét mikor a modell szakmáról beszélek neki, biztos vagyok benne hogy neki is itt lenne a helye!Lejárt a szünetem, akkorra épp megettem a pizzámat, és elköszöntem a barátnőmtől és vissza mentem, beültem a sminkes elé, kezdődött minden elölről.Most elég hamar megcsinálták a hajam, csak alapozóval szájfénnyel és tussal pingáltak ki, az öltözékem se volt a megszokott, sokkal lazább göncöket adtak rám.Épp a tükörbe igazgatta a dzsekimet a stylist, csak arra lettem figyelmes hogy megfagy a levegő és anyám szólal meg azon a mézes-mázos hangján.
'Fiúk,jó hogy itt vagytok, annyira örülök nektek, gyertek az öltözőtök arra van!'azzal szinte eltoloncolta őket.Egy pillanatra láttam őket csak, de elég jól néztek ki, nem tudom mit keresnek itt ezért érdeklődtem egy kicsit, s mint kiderült nekik fogok segíteni a fotósorozat elkészítésében.Én addig vártam még őket felöltöztették és kezdetét vette a munka.
Nem tudom mi lett velem de arról a szöszi fiúról vagyis Niall-ről nem tudtam le venni a szemem és mikor észrevette hogy néztem elmosolyodott.Csináltunk egy pár képet és odahívott minket a fotós hogy nézzünk meg hogy sikerültek, és be kel valljam egészen jók lettek.Kaptunk tizenöt perc pihenőt, még lecserélik a díszletet, és az a göndör hajú srác folyamatosan kérdezgetett, a nevére már nem emlékszem.Mikor lazán közöltem velük hogy még csak tizenöt éves vagyok, kicsit ráfagyott a vigyor a fejükre.Legfőképp Niall arcát néztem, és őt érte a legváratlanabbul szerintem.Utálom hogy ennyi vagyok!Egy percre azért jó volt belegondolni hogy hátha...mi lenne ha...  ~Álmodozás az élet örök megrontója.~
Nem zavartattam magam, nem hagytam hogy lássák rajtam hogy mennyire bejön, már csak azért se!Hétkor végeztünk, de még holnap is be kel jönnünk, remek...és az a legjobb hogy a srácok meghívtak 'ünnepelni'.Nem tudom ezen mit kel ünnepelni, de ahogy szerencsétlenkedtek, a fotósnak kéne öröm táncot járnia, hogy végre megszülettek a képek.Jókat mosolyogtam rajtuk, rég nevettem ennyit mint amennyit az ő hülyeségükön.Louis meg egyszerűen aranyos, jobban megismert két óra alatt mint más két év alatt.Biztos vagyok benne hogy vele szeretném még tartani a kapcsolatot,Niall-el nem, mert ez olyan ciki...Így inkább az ünneplésből és kimaradtam, jobb ez így, sokkal jobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése