2012. december 16., vasárnap

~1~

Sziasztok!Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam a bloggal kapcsolatban ami nagyon jól esett, köszönöm szépen!Ezt a fejezetet most így írtam meg, nem tudom hogy tetszik-e kérlek jelezzétek ha jó, de azt is ha nem!Ide nem tervezek hosszú fejezeteket... Jó olvasást.:)
Puszi,Wiwii.x



Kedves Naplóm!

Tudom, mostanában ritkán írtam, de sajnos nagyon elfoglalt vagyok, szerda este van, a mai napot a szánalmas és az unalmas szóval tudnám leginkább kifejezni.Még mindig nem szoktam hozzá a londoni élethez, ja hát igen úgy van ahogy gondolod, Londonba jöttem modelkedni három teljes hónapig itt leszek.Nagyon szép hely, de tudod ha egész nap parancsolgatnak neked és megmondják hogy oszd be az idődet akkor elmegy a kedved a városnézéstől.Hallottam ahogy anya beszélt apával, hogy lejön hozzám egy napra Belgiumból, kilenc éve nem láttam.Kilenc éve nem érdeklem és most?Mi történt hogy hírtelen megint eszébe jutottam?Nem érdekel, nem várhatja el tőlem senki hogy úgy viselkedjek vele mintha mi sem történt volna, azokat az éveket nem kaphatom vissza soha többé, és nem is kel, tartsa meg!Ezen eléggé kiakadtam, szerencse hogy ma nem fotóztak mert elég fancsali képem lett volna minden fotón.Amúgy nem történt semmi érdekes amit meg kéne osztanom veled, talán az hogy kaptam egy kiskutyát, még nem adtam neki nevet, de sokat gondolkodom rajta.Most alszik, egy kis Yorki-ról van szó, még kölyök,olyan mint egy apró zseb oroszlán, szeret játszani és enni, majdnem befalt egy egész konzervet!Persze azt a kis Pedigree-t, nem a nagyot!Egy kicsit érdekes hogy neked mondok el mindent, hisz benned bízok a legjobban, jó rendben ott van Emily de vele túl keveset beszélek.Milyen jó lenne ha ő is velem tartana és három hónapig együtt lennénk Londonba, simán lehetne modell, annyira szép!De az anyja biztos vagyok benne hogy nem engedné meg, az én anyám meg leszarná, azt se venné észre ha eltűnnék maximum akkor ha nem jelenek meg a stúdióba tíz körül.De mint mondtam már megszoktam hogy ilyen velem,semmibe vesz, nem érdeklem, így megy ez már majdnem tíz éve.De ezért miért is bánkódnék, ez lett megírva úgy látszik, nincs mit tenni.Talán majd egyszer az én tündérmesém is valóra válik, tudod mint a mesékben, értem is eljön a hercegem és együtt élünk boldogan amíg meg nem halunk.Á dehogy, ez sajnos badarság, talán van akivel megtörténik, de az csak mázli, hozzá teszem nagyon nagy mázli.Lehet hogy én örök magányra vagyok ítélve, ezzel nem azt mondom hogy még nem volt barátom, mert volt már nem is egy, de egyikbe se voltam szerelmes.Volt egy fiú,Krisz őt nagyon szerettem de nem olyan vége lett mint amilyet én elképzeltem, kiderült hogy csak azért volt velem, mert modell vagyok, na de erről már írtam.Hát igen, sokat sopánkodtam miután szakítottunk elég rossz kedvem volt napokig, de senkit nem érdekelt.
Olyan sokat gondolkodtam a jövőn, olyan sok mindenről ábrándoztam, de mi van ha azok mind csak álmok maradnak?Ha soha nem válik valóra egy álmom se, és nyolcvanhat macskával fogok megöregedni egy hatalmas házban, és sosem találom meg azt a bizonyos valakit, vagy ha megtalálom akkor elveszítem.Az ilyen gondolatok nagyon lelomboznak, hiú ábrándokkal sokkal jobb tömni a saját fejem.Elhiszem, van amikor biztos vagyok benne hogy sikerülhet, de mindig történik valami ami miatt minden szerte foszlik az életben és a fejemben is.
Tényleg, el is felejtettem!Látni kellett volna ma anyát és az egyik fotóst, undorítóak voltak!Anyám szinte felfalta a szemével szegény fickót, még hogy szegény, szerintem itt már minden második csajt megdöntött.Valljuk be egyikőjüket se kel félteni, anyám is boldogan beállt volna a sorba a többi cafka közé.Mondjuk más körülmények között megérteném, hogy kihasználja hogy szép, csinos, hogy minden pasi szeme megakad rajta de nem csak az ő korosztályába, ami nálam már alapból kiveri a biztosítékot.Nem tudom miért, de egyáltalán nem hasonlítunk egymásra, maximum az alakunkban mindkettőnknek vékony a csípője, vagy abban hogy szőke a hajunk.Remélem én soha nem süllyedek le arra a 'szőke szintre' ahol most ő van.Első ránézésre mindenki kedves, aranyos visszafogott nőnek hiszi, néha még az is, de mikor valaki be akar cserkészni, vagy egy pohárnál több alkoholt iszik..rá se lehet ismerni.Borzasztó hogy az anyám ilyen..Holnap fotózás, és ahogy hallottam ki kel segítenem valami bandát, angol feltörekvő fiú banda, csak ennyit tudok róluk, még.

7 megjegyzés:

  1. Szia :) Nagyon tetszik az első rész :) Mondjuk egy kicsit megfájdult a szemem mire a végére értem, de a történet nagyon tetszik :) Siess a következővel, érdekel a folytatás! :)
    xx..Lexi.<3!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia.:) nagyon örülök neki, majd kicserélem a hátteret.:) sietek.:) xoxo

      Törlés
  2. Sziia.! Nagyon tetszik!:D Láttalak ma a Mc Donalds-ba!!:DDD

    VálaszTörlés
  3. Csirkeee! Hát megtaláltalak!:DDD Elszöktél!:CC

    VálaszTörlés
  4. Jól vagyok,ő az osztálytársam...xDD

    VálaszTörlés