2013. március 31., vasárnap

~20~ part II.

Sziasztok! Őszinte leszek bántott hogy nem tetszik senkinek a befejező rész ezért gondoltam hogy írok egy másikat. Nem láttam még ilyet, de gondoltam hogy csak én lehetek ilyen zakkant idióta. Jó olvasást cicuk!;)
* másik blogom már folyamatban van vagy mégsem?! http://iwasperfectforhim.blogspot.hu/ *
Puszi, Wiwii.x



 ~huszonhat évesen~ 

*Hanna szemszöge*

-Jaj Hanna gyere már!-szólt rám Emily.
-Egy pillanat!-vigyorogtam a barátnőmre.
Feltűnően és hangosan sóhajtott egyet, majd kiment a kocsihoz, nekitámasztotta magát és onnan figyelt.
-Ne legyél már ilyen, a tengerpart nem szalad el!-kacsintottam rá.
-Te sosem nősz fel.-mosolygott.
Bepakoltuk a csomagtartóba a szükségesnek ítélt dolgokat, majd mi is beültünk az autóba, felbőgött a motor, és Em nagy örömére elindultunk a csajos napunkra. A nagy rohanás hevébe néha elhanyagoljuk egymást, ritkábban futunk össze, így hetente vagy két hetente kiveszünk egy nap szabadságot és együtt töltjük. Jó, ha az embernek van egy ilyen barátja, akivel kitartanak egymás mellett, jóban, rosszban már évek óta.
 Útközben beugrottunk a boltba napolajért, mert azt szépen elfelejtettük. Az utat lényegébe elhülyéskedtük, hangosan 'énekeltünk' a rádióval, meg röhögtünk. Szerintem ha találkoztunk volna egy rendőrrel azonnal bevonta volna a jogsimat, de szerencsére elég kihalt volt az oda vezető út, néha megfordult a fejemben az, hogy lehet hogy eltévedtünk. Amikor meghallottam a sikítozást rögtön tudtam hogy jó helyen járunk.
Kevesebben voltak mint amire számítottunk de ez nem volt gond, kinéztünk egy helyet, majd oda kipakoltunk. A bikinink már rajtunk volt, így csak lekellett vennünk a pólót és a rövidgatyát. Feltettük a napszemcsinket és indulhatott a 'buli'. Kifeküdtünk napozni, majd megmártóztunk a vízbe. Em unszolására beálltunk egy kicsit röpizni, nagyon fárasztó meló, meg kel mondjam, elég hamar kidőltem. A meccs végét a homokban ülve néztem, nyertünk 13:10-re. Örültem neki, így rögtön odaszaladtam hozzájuk és gratuláltam, hirtelen megfordultam és egy ismerős alakot láttam, szám tátva maradt, szinte elsápadtam, azonnal odafordultam Emilyhez és kirángattam a tömegből.
-Emily, te jó ég, nem hiszed el kit láttam!-kezdtem-Szerintem az Louis!-mutattam a távolba.
-Most szerinted ő az, vagy tényleg ő az?-kérdezte majd jobbra nézett.
-Hát öm.. nem tudom...
-Én nem ismerem fel, de lehet hogy igazad van, de az is lehet hogy csak megártott a nap!-kacsintott.
Megráztam a fejem hátha tényleg elmentek otthonról és képzelődök. Picit visszavonultam a többiektől és arra jutottam, hogy ez nem lehet!
Elindultam a kis 'bár' irányába majd rendeltem magamnak egy koktélt, hátha ez kitisztítja a fejem. Kicsit várnom kellett, így arrébb mentem. Nézelődtem jobbra-balra, hátha felismerek egy két embert de senki nem volt ismerős.
-Kész a koktélod!- szólt a mixer.
-Tessék!-fordult felém valaki és a kezembe adta az italomat, nem láttam ki az, túlságosan a szemembe sütött a nap.
-Köszi!-mosolyogtam rá majd hátat fordítottam.
-Meg se ismersz?- szólított meg valaki.
Először nem voltam benne biztos hogy nekem szól, mert nem igazán hallottam a hangját a többiek beszéde miatt, de mikor megérintette a vállam akkor biztossá vált, így felé néztem.
-Uramisten.-szó szerint leesett az állam, a poharamat majdnem elejtettem, ott állt velem szembe Lou...
-Öhm..bocsi, talán próbáljuk meg még egyszer.Szia.-hangom rekedtes volt, de nem csoda.
-Hello.-vigyorgott még mindig.
-Hogy kerülsz ide?-kérdeztem.
-Hát mondjuk úgy, hogy nyaralok.-válaszolt.-Na és te?
-Emlékszel Emlyre?Vele vagyok itt, csajos napot tartunk!

2 megjegyzés:

  1. SZERETLEK IMÁDLAK <3 <3 <3 :$$ HATALMAS KÖSZÖNET!!!! És ez nem CapsLock, csak ki akartam emelni. Mint már mondtam szerelmes vagyok. Valami olyat alkottál, amit nem tudok szavakba önteni. Kétség nélkül egyedi volt, és fantasztikus. Szerintem minden volt benne. És bár nem lett Happy vagy Sad end; én mégis boldogság hormont termeltem, miközben olvastam. Mert csak vigyorogni tudtam. A végén már fájt a szám. Lou&Hanna legalább rendben vannak, ami sokat jelent nekem. :) RETTENETESEN BÜSZKE vagyok RÁD; Wiwuss. <3 Kezdő író, és jobb, mint azok, akik több éve írnak (pl.én, vagy pár ismerősöm). Szuper volt. Minden sorát imádtam. :D <3 xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyonszeretlek:) köszönöm, nagyon jól esett, öröm volt olvasni.:) nem nagy szám. tényleg.:) hát nem lett happy end..de hát mindenki gondolja el mit szeretne.VIGYOROGKJÁL:) iró?! okéoké.. ne túlozzunk.<333

      Törlés